Witam Cię serdecznie w moim świecie, w mojej kolorowej przestrzeni, w której przelewam na płótno to, co widzę oczami Duszy. Maluję Anioły, odzwierciedlam Twoją unikalną energię. Do każdego obrazu dostaję przesłanie będące dopełnieniem istotnych dla Ciebie informacji. Obrazy intuicyjne to doskonały sposób na skontaktowanie się ze swoją Istotą.

Gwiazdy na Ziemi

TRANSFORMACJA EMOCJI

Są takie emocje w naszym życiu, których nie chcemy doświadczać, uciekamy od nich, wkurzamy się na nie, zaprzeczamy, zatrzaskujemy im drzwi przed nosem wrzeszczymy, żeby się wynosiły.

Im bardziej się staramy, tym bardziej one na nas napierają.

Pamiętam swoje powracające sny sprzed kilku lat. Śniło mi się, że jacyś obcy ludzie ładują mi się do domu i łażą po nim, robią co chcą, a ja nie mam pojęcia co z nimi zrobić. Wreszcie do mnie dotarło, że sa to moje wyparte aspekty, te części mnie, których tak bardzo się wstydzę i nie chcę ich uznać.

Wtedy zaczęłam nurkować w swoje mroczne głębiny, zaczęłam schodzić do moich piwnic i krok po kroku robić w nich porządek. Słowem, zajrzałam w oczy wszystkim moim demonom, zobaczyłam czym są i dlaczego przyjęły taką postać. Przygarniałam je wszystkie po kolei. Dzięki temu stały się moimi sprzymierzeńcami.

Przetransformowałam te energie w sobie. Wpuściłam światło tam, gdzie było tak strasznie ciemno.

Na tym polega rozwój świadomości. W taki sposób Dusza zbiera doświadczenia i poszerza się w nieskończoność. Staje się tym, czym jest w istocie – wielką, potężną świadomością, która dzięki Tobie, dzięki Twojej ludzkiej cześci i ciału, które masz, może stać się kreatorem manifestującym swoją rzeczywistość.

Przeszłam przez te wszystkie etapy, wiem gdzie czają się pułapki, wiem co zrobić, by przeprowadzić Cię przez najciemniejsze miejsca. Wiem jak doprowadzić Cię do Twojej mocy. Wiem co zrobić, byś zamiast walczyć sama ze sobą, zaczęła czule obejmować każdą swoją cząstkę. Byś przywołała swoją energię, która najczęście jest jeszcze tak bardzo rozproszona.

W ciągu 8 dni spotkamy się z emocjami, których tak bardzo nie lubisz i zobaczymy, jaki mają dla Ciebie dar. Zaprosimy strach, złość, smutek, wstyd, poczucie winy, zazdrość, obwinianie, bezsilność, nieufność i wiele innych. Dowiemy się co starają Ci się przekazać, czemu trzymają Cię w swoich kleszczach.

A potem delikatnie i z czułością przetransformujemy je w odwagę, moc, radość, uznanie, wdzięczność, inspirację, docenianie, pasję, zaufanie, miłość i akceptację.

Wygląda na to, że na warsztacie znowu będą same kobiety. W kobiecym gronie dotkniemy jeszcze głębiej bardzo wielu naszych aspektów. Będziemy się wzajemnie inspirować i motywować. Będziemy stawać w swojej prawdzie, po to by wreszcie stanąć w swojej mocy.

Będą nas wspierać Anioły, Gwiezdni Przewodnicy i Gaja. Z taką obstawą wszystko jest możliwe 😀

Zapraszam Cię do tej intensywnej i głębokiej transformacji, po której nic już nie będzie takie, jakie było wcześniej ❤

Wszystkie szczegóły w linku do wydarzenia:
https://fb.me/e/2jiSDtpBv

Dodaj komentarz