Witam Cię serdecznie w moim świecie, w mojej kolorowej przestrzeni, w której przelewam na płótno to, co widzę oczami Duszy. Maluję Anioły, odzwierciedlam Twoją unikalną energię. Do każdego obrazu dostaję przesłanie będące dopełnieniem istotnych dla Ciebie informacji. Obrazy intuicyjne to doskonały sposób na skontaktowanie się ze swoją Istotą.

Kapłanki Ziemi

GRUPA REALNEGO WSPARCIA

Marzy mi się, żeby stworzyć grupę wsparcia dla Kobiet, która będzie REALNYM WSPARCIEM. Taką, w której we wzajmnym poszanowaniu siebie i drugiego człowieka, będziemy mogły przyglądać się temu co wypływa i temu co jest do uzdrowienia.

Słyszę od dłuższego czasu, że mam stworzyć taką grupę, ale na ten moment nie czuję w sobie siły, by zaczynać wszystko od nowa. Procesy, z którymi się mierzę wraz z innymi Kobietami na warsztatch sprawiły, że moja energia osłabła i sama potrzebuję wsparcia.

Może dlatego usłyszałam dzisiaj od mojej Gwiezdnej Rodziny, że przecież nie muszę zaczynać od nowa. Że przecież mam już taką grupę, która od roku daje mi wielkie wsparcie. Jest nas tam garstka, ale to potężny trzon, dzięki któremu jestem w stanie unieść ten ciężar, który świadomie wsadziłam sobie na plecy zgadzając się na pracę z Polem Ziemi.

Ta grupa to moje nieocenione Kapłanki Ziemi. Po skończonym warsztatcie, 11 października spotkałyśmy się u mnie w domu. To spotkanie było tak niezwykłe, że postanowiłyśmy wspólnie to kontynuować. Jeździmy po całej Polsce, odwiedzając siebie nawzajem w swoich domach.

Każda z nas ma okazję zwołać krąg w swojej Świętej Przestrzeni. Każda z nas ma możliwość poczuć jak to jest trzymać przestrzeń. Każda z nas patrząc na pozostałe przygląda się sobie i sprawdza, czego jeszcze w sobie nie akceptuje, nie widzi, wypiera czy odrzuca. Te kręgi nie są łatwe. Są wymagające, dlatego jest nas garstka. Nie każdy chce nurkować tak głęboko…

Niemniej jednak to dzięki nim udało mi się przetrwać ten rok, w czasie którego na każdym kolejnym warsztacie, z kolejnymi Kobietami, schodzę coraz głębiej i głębiej, odkrywając kolejne warstwy do uwolnienia, uzdrowienia i przytulenia.

Dostałam zgodę od tych niezwykłych Kobiet na otwarcie tej grupy dla tych Kobiet, które czują się Kapłankami Ziemi, lub dla tych, które chcą odkryć Kapłankę w sobie.

Matka Ziemia potrzebuje teraz bardzo świadomych Kobiet, które wiedzą co robią i robią to świadomie.

Dlatego zapraszam Cię do grupy Kapłanki Ziemi. Wykupując jednorazowo warsztat, dostajesz dostęp do wszystkich materiałów zawartych na grupie. A jednocześnie jesteś dla mnie wielkim wsparciem, którego teraz bardzo potrzebuję ❤

🌟 Co dostajesz w ramach warsztatu?

🍀 11 transmisji na żywo (każda ok godzinna), podczas których wspólnie wchodziłyśmy w energię poszczególnych Kapłanek. Być może odnajdziesz je w sobie?

• Kapłanka Matka
• Kapłanka Słońca
• Kapłanka Żywiołów
• Kapłanka Drzew
• Kapłanka Zwierząt Mocy
• Kapłanka Dźwięku
• Kapłanka Uzdrawiania
• Kapłanka Kryształowa
• Kapłanka Tęczowa
• Kapłanka Księżycowa
• Kapłanka Prawdy

🍀 Do każdej transmisji dołączone jest zadanie domowe, które pomoże Ci wejść głębiej w energię danej Kapłanki. Pomoże Ci się dostroić do jej wibracji.

🍀 Oprócz tego, dzięki otwartości Kobiet, biorących udział w tym warsztatcie, masz dostęp do wszystkich materiałów, które powstawały w trakcie trwania naszej pracy. Są to ich posty oraz filmiki. Możesz dzięki temu zobaczyć jak działa moc grupy, jak jest w stanie Ciebie otworzyć, zainspirować i zmotywować do tego, by wyjść do świata ze swoimi darami.

🌟 Co dostaniesz w ramach grupy?

Zależy mi na tym, żeby było to bardzo REALNE WSPARCIE. Żebyśmy poczuły, że nie jesteśmy same w tej naszej drodze. Że my, jako Kobiety i Siostry możemy i powinnyśmy być dla siebie wsparciem.

Jak rozumiem to wsparcie?

💎 Raz w tygodniu będę robiła transmisję na żywo o tym, co się dzieje w Polu Ziemi, o tym jak sobie z tym radzić i jak z tym pracować.

💎 Dwa razy w miesiącu – na nów i w czasie pełni będę prowadziła medytacje, które płyną do mnie z Pola Ziemi i same z siebie bardzo potężnie transformują.

💎 Jeśli przechodzisz trudniejszy moment, czujesz się bezsilna, nie widzisz wyjścia z miejsca, w którym jesteś… ZWOŁUJESZ KRĄG. Piszesz na grupie, że potrzebujesz wsparcia. Potrzebujesz, by ktoś Cię wysłuchał, zobaczył, usłyszał, przytulił, był w tym z Tobą. Ufam, że zawsze znajdzie się kilka osób, które stawią się na ten krąg.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. Robimy transmisję na żywo w parze: jedna trzymająca przestrzeń i ta, która potrzebuje wsparcia. Reszta osób jest na żywo, wspiera swoją energią, pisze to, co się pojawia. Wiem z doświadczenia, że to się doskonale sprawdza.
  2. Można to zrobić w tzw. Pokoju. Wtedy wszystkie się widzimy i słyszymy.

💎 Jesteś samotną Matką, potrzebujesz odpocząć, wyjść do lasu, pospać – szukamy wspólnie osoby, która mogłaby Ci pomóc.

💎 Chcesz wyjechać na wakacje, a nie masz zasobów – może ktoś ma duży dom i zechce Cię zaprosić. Może wynajmiemy coś wspólnie?

💎 Masz coś, czym możesz się podzielić z innymi Kobietami – jakieś Twoje zasoby, które już są i chcesz by szły dalej w świat, np. warsztaty on-line. Ja mam i chcę się nimi dzielić.

💎 Chcesz wystartować z sesjami indywidualnymi, masażami, kręgami, a nie wiesz czy potrafisz – zaproponuj komuś, kto nie ma pieniędzy, żeby zapłacić, a bardzo tego potrzebuje.

💎 Czuję, że pomysłów będzie tyle, ile nas się tu zbierze. Mamy wielkie wizje, ale same tego nie udźwigniemy. Potrzebujemy siebie nawajem.

Moim marzeniem jest byśmy wprowadziły tutaj ekonomię daru. Byśmy uświadomiły sobie jak ważna w relacjach jest WYMIANA. Daję to, co mam z serca bo wiem, że moje dary zasilą wtedy olbrzymie Pole Miłości, które pracuje dla nas wszystkich. Im więcej daję, tym więcej otrzymuję.

TO CZY SIĘ DZIELISZ, MNOŻY SIĘ NIEUSTANNIE

Niech to będzie nasze motto ❤

Dostęp do grupy: https://s.przelewy24.pl/CvjdmmThNN94

Jeżeli chciałabyś dołączyć, a w tej chwili nie możesz zapłacić za warsztat, skontaktuj się ze mną, razem coś wymyślimy 💞

Dodaj komentarz